Nuffnang Ads

Monday 6 July 2015

Sampin Songket Benang Emas dari Jakarta

Assalamualaikum, 

Beberapa bulan lepas, anak kepada xboss (juga merangkap kawan/kakak) kahwin. Belek-belek gambar kawen (dah frame cantik-cantik), die pun cerita yang anak die pakai kain sampin/samping dari Jakarta. Which is lebih n sangat murah dari kain sampin yang ada di Malaysia. Bukan la nak downgrade kain sampin di Malaysia, tapi tak semua dari kita yang mampu nak beli kain sampin yang boleh cecah hingga ribu-ribu kan... tapi kalau kita boleh dapatkan kualiti yang lebih kurang sama dan cantik jugak design nya, apa salahnye tak. Bertukar angin la katakan. hehe.

Pastu kawan pun cakap ko nak ke aku nak ke Jakarta lagi ni. Jemputan kawin anak kawan die pulak kat sana. Dah alang-alang ape salah nye ye.. 

Me, setuju aje. hehe. me percaya dengan taste kawan tu sebab die memang high taste kalau ikutkan. Kalau tengok hiasan rumah pun dah boleh agak. Berkenan tengok. hehe. 

Die bawak balik sikit aje, ada la dalam 8 corak n 12 pasang semua sekali. Tak dapat nak bawak banyak sebabnya luggage hampir nak overweight. hehe. lagi pulak nasib baik tak banyak kalau banyak maunye kena soal jawab dengan pihak Kastam agaknye. 

Bile dah ambil kain sampin tu, memang cantik-cantik die pilih. semua nya nampak eksklusif. 

Untuk batch yang die bawak sendiri ni memang sangat murah dan berbaloi, lagi pula tak de charge transportation kerana bawak dengan cargo sendiri. Jadi sangat-sangat berbaloi kan...

Mari kita tengok gamba-gamba kat bawah. Ini me dah edit balik elok-elok supaya boleh nampak dengan jelasnya. 









Semua nya sesuai untuk mana-mana size. Kalau plus size pun muat sebab panjang minimum 2m bidang min 1m. 


SIZE: MINIMUM 1 X 2 M. 
HARGA: RM150 (FREE POSTAGE) + FREE GIFT
CONTACT: DAYANG FARIDAH 
HP NO: 012 221 5741


No comments:

Post a Comment